bieberbeliver

Direktlänk till inlägg 18 december 2011

Ska berätta om dagen! <3

Av Allan-loppan meerburg - 18 december 2011 13:48

Loppan sov hos mig alltså allan vi sov till 9:30, vi spelade wii sen så gick vi ner och stekte pannkakor!<3  Vi åt och lyssnade på jingel bell rocks haha och spelade in en grattis video till emmi, men sen så kom jag på att det var den 18 och hon fyller år den 19 december haha FAIL!  Hon är i thailand det var därför vi spelade in en video och inte ringde!<3   Sen så gick vi upp och kollade på datan och gjorde mest ingenting!<3  Sen så vid 13:00 så kom filip vi spelade kort/ bluff och spelade rat on snowboard tips om man har en iphone!   








                                                                                                                                              Puss// Allan<3


PS. jag lyckades inte ladda hem en bild på JB så den kommer sen!<3  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Allan-loppan meerburg - 22 december 2011 09:19

Gud vad skönt att får sovmorgon, mormor och morfar kommer om typ 3,5 timmar läängtar!<3  Ja jag har inte så mycket mer att skriva hahah loppan ska skrivar bieber fact idag!<3 jag gjorde det igår!<3  2 dagar kvar!!! LÄNGTAR!<3       ...

Av Allan-loppan meerburg - 21 december 2011 19:54

Hej idag har vi slutat i skolan för jullov! känns skönt på ett sätt och på ett inte det var linns sista dag i skolan!:(<3333 Vår skola är ass sköön lärarna gjorde en annan version av electro pop och vi fick sjung jul hoss mange med högsta volym!!!...

Av Allan-loppan meerburg - 20 december 2011 19:27

hej hej idag har jag varit i skolan de har allan också!!! sen gick jag till min kompis ewwan! min mamma häntade mej där och då åkte ja till gitarren!! sen nu är jag hemma och i morron är det sista dagen i skolan! :( <3 aja  JB FACT: han föddes 1...

Av Allan-loppan meerburg - 20 december 2011 18:22

Hej hej nu sitter jag här och har precis skrivit klart loppans avskeds brev!  Det är hennes sissta dag i skolan i morgon!:((((( Nu ska jag berätta om min dag, det var julbord på skolan i dag det var ganska så gott tycker.<3  Efter skolan så gick j...

Av Allan-loppan meerburg - 20 december 2011 07:39

God morgon, idag så gick jag upp kvart över 7 och kollade på julkalendern "Tjuvarnas Jul" Som jag tycker är väldigt bra i allafall!<3  Sen så åt jag frukost och nu sitter jag här, Idag har vi tjejer bestämt att vi ska ha på oss tomte luvor till sk...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards